barb_designe

czwartek, 27 sierpnia 2015

Żółty przekręcony patwchork

Bardzo długo chodziła za mną kombinacja kolorystyczna żółtego i szarego. Najpierw nie mogłam dobrać materiałów, potem myślałam nad wzorem. Na koniec odrzucałam wszystkie możliwości dopasowania kolorystycznego spodu. Ostatecznie wyszedł taki piękny quilt.




Ten piękny koc wykonałam po urlopie jakies 2 tygodnie temu ale nie miałam okazji na zrobienie pięknych zdjęc. Teraz mam już drugi mini quilt a tu pojawiła się informacja o konkursie na prace w letniej kolorystyce. Myślę że ten piekny żółty jest wystarczająco leni aby móc go za prezentować w konkursie.
Oczywiście zgłaszam i wpisuję posty na bloga Gosi  Quilts My Way,  i zczekam na wyniki.


3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka, całość świetnie sie komponuje...Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny !!!! Bardzo lubię połączenie szarości z żółtym.
    Pozdrawiam serdecznie !!!
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię połączenie szarości z żółtym (podobnie jak różu i kilku innych kolorów w soczystych odcieniach). U Ciebie niby tylko dwa kolory, niby głównie solidy, a efekt... świetny! Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń