barb_designe

wtorek, 23 czerwca 2015

Recykling spodniowy czyli torba codzienna

Ostatnio zakochałam się w pięknych haftach i zdobieniach na spodniach damskich. jeansy czy bojówki materiałowe wszystko ma takie piękne i dopracowane elementy że az nie mogłam sie powstrzymać przed wykorzystaniem tego w inny ciekawy sposób.

 Wspomniałam o spodniach, eh... pierwsza była torba ze spodnicy z pieknym haftem  a że miała jeszcze dodatkowy malutki haft na pasku to do kompletu powstała także kosmetyczka










Następna torba to resztki bojówek. Kieszenie mnie tak użekły że musiałam je pozszywać i znów powstała torba codzienna. tym razem o mnijeszych rozmiarach ale nadal stylowa ;)




Na specjalne życzenie klientki do szyłam jeszcze zapięcie dla torby. 



Z tych samych spodni wyciełam także delikatny haft i powstała kolejna torba. tym razem bez zewnętrznych kieszenie ale zaświadczam ze wygodna. ;) świetnie sie mieszczę w nią do pracy ;)






I na sam koniec moje ulubione połączenie pięknego soczystego niebieskiego jeansu z miętowymi gwiazdkami. Wszystkie kieszenie są nadal do uzywania










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz